најди работа, najdi rabota, огласи за работа, oglasi za rabota, вработување, vrabotuvanje, baram rabota, барам работа makedonija, jobs macedonia, find job, job search
08/07/2020 03:33:32 | Активни огласи: 232 | Вчерашни: 27 Мобилна верзија | За Нас | Маркетинг | Контакт
Advertisement
| Најави се | Регистрирај се
 
Пребарувај:
Клучен збор
 
Најди работа!
Напредно пребарување »
Регион
прикажи повеќе прикажи повеќе
Индустрија
прикажи повеќе прикажи повеќе
Позиција
Account Manager for Macedonian Clients (23)
Продавач (8)
Бравар (6)
Магационер (6)
Фармацевт (6)
Дистрибутер (5)
Медицинска сестра (5)
Општ работник (5)
Монтер (4)
Оператор (4)
Хигиеничар (4)
CALL CENTER AGENTS (3)
Агент за осигурување (3)
Асистент за продажба (3)
Келнер/ка (3)
Комерцијалист (3)
ОПЕРАТОРИ ЗА ВО ПРОИЗВОДСТВО (3)
Персонал за продажба (3)
Продавач/ка во малопродажен објект (3)
Рецепционер (3)
Сметководител (3)
Агент за продажба (2)
Веб програмер (2)
Возач (2)
Градежен инженер (2)
Диспечер/ка (2)
Дистрибутер/Магационер (2)
Доктор/ка (2)
Електро инсталатер (2)
Менаџер за продажба (2)
Општи работници (2)
Работник (2)
Работник во печатница (2)
Собар/ka (2)
Специјалист за интернет маркетинг и социјални медиуми (2)
Специјалист за техничка поддршка (2)
Стоматолошка сестра (2)
Фармацевтски техничар (2)
Шалтерски работник (2)
Шивач/ки (2)
Customer Service Representative (1)
Customer Support Specialist fluent in French (1)
Driver (1)
IT support specialist (1)
Logistic Coordinators (1)
Marketing manager (1)
Sales & Marketing representative (1)
SALES REPRESENTATIVE (1)
SENIOR HTML5/JAVASCRIPT FRONT-END DEVELOPER (1)
Software Developer (1)
Store Manager (1)
Technical Author (1)
Transport and Customs Administrator (1)
Агент за недвижности (1)
Агент за продажба и маркетинг (1)
Агент за транспорт (1)
Агенти за продажба (1)
Агроном (1)
Административен асистент (1)
Административен асистент во продажба (1)
Административен работник (1)
Администратор (1)
Архитект (1)
Асистент (1)
Асистент за набавки (1)
Асистент за финансии (1)
Виљушкарист (1)
Воспитувач (1)
Главен сметководител (1)
Градинар (1)
Графичар (1)
Графички дизајнер (1)
Електро инженер (1)
Електро техничар (1)
Касиер/ка (1)
Келнер/Шанкер (1)
Книговодител-Сметководител (1)
Комерцијалист за терен (1)
Кројач (1)
Курир (1)
Лице за ажурирање и графичко уредување на веб страница (1)
Магационер во технички сектор (1)
Мајстор за алуминиум (1)
Маркетинг асистент (1)
Маркетинг специјалист (1)
Машинист (1)
Машинобравари (1)
Машински и електро техничари/инженери за одржување (1)
Машински инженер (1)
Машински техничар (1)
Молер (1)
Наставен и ненаставен кадар (1)
Наставен кадар (1)
Обучувач (1)
Одржувач (1)
Пакувач (1)
Пеглач (1)
Помошник во кујна (1)
Помошник Сметководител (1)
Портир (1)
Поштар (1)
Правник (1)
Практикант (1)
Продукт менаџер (1)
Проектант (1)
Промотер/ки (1)
Професор по англиски јазик (1)
Работник во производство (1)
Раководител (1)
Ракувач на градежни машини (1)
Редар (1)
Референт за набавка (1)
Референт за продажба (1)
Сервисер (1)
Слаткар (1)
Специјалист за бизнис продажба (1)
Столар (1)
Супервизор (1)
Тапетар (1)
Техничар (1)
Технолог (1)
Тим лидер во производство (1)
Тренер (1)
Угостителски работници (1)
Управител (1)
Фарбар (1)
Хаусмајстор (1)
Хостеса (1)
прикажи повеќе прикажи повеќе
Рекоа:
Ако би имале нешто од корист, мора да го заработиме, а да заработиш стана луцидно, инвентивно, генијално, активно, претприемнички.
-Henry Ward Beecher
 
Најпопуларни Огласи
Персонал за продажба
Агро Леска ДООЕЛ
(3074 прегледи)
Административен работник
Виста Груп
(2919 прегледи)
Дистрибутер
Forever4Life Club
(2526 прегледи)
CALL CENTER AGENTS
ЕДС ДООЕЛ
(2229 прегледи)
Пакувач
OMYA
(1996 прегледи)
Продавач
Васидора ДООЕЛ
(1988 прегледи)
Општ работник
ДООЕЛ ГОЦИС
(1969 прегледи)
ОПЕРАТОРИ ЗА ВО ПРОИЗВОДСТВО
.
(1885 прегледи)
Наставен кадар
ПСУ МАКСИМИЛИЈАН
(1738 прегледи)
Рецепционер
Хотел Панорамика Дизајн
(1568 прегледи)
Skip Navigation LinksНајди Работа » Како да составам CV?


Креирањето на резиме е најдобриот начин да се документира својата кариера и достигнувања. Доколку се изгради и одржува едно резиме како што се движите по патот на кариерата, Вие ќе бидете во можност да ги забележите клучните достигнувања и резултати додека Ви се се уште свежи во сеќавањата.

На секој кој работи или се размислува за работа потребно му е резиме. Поголемиот дел од резимеата следат сличен формат со набројување на најновите работни места, со работното искуство во прв план. Ова се нарекува "обратен хронолошки" формат. Но, тука се и "базирани-на-вештини " или "функционално" форматите, кои нагласуваат она што може да се направи повеќеод она што сте го направиле. Некои сметаат дека спојувањето на овие два формати е најдобар начин да се сумира искуствоto и способностиte. Оние кои се во наставно-научни професии, посебно на луѓе со повисоки степени на образование, го наоѓаат "curriculum vitae" или CV како најефикасен. Како да се одлучите кој формат е најдобар? Ова се некои совети и насоки кога да се користи кој формат.

Обратно Хронолошки
Ова е формат најпознат за повеќето работодавци и менаџери за вработување. Тоа нормално ги вклучува целите во кариерата или сумарен вовед на врвот, и е проследена со листа на секое работно место, почнувајќи од најновото, и еден краток преглед на одговорностите и постигнувањата. Обратно-хронолошки резимеата треба да ги вклучуваат работните позиции, датумите на вработување, и имиња и локција на компаниите. За секоја позиција треба да се даде преглед на вашите основни обврски и вашите достигнувања и остварувања. Ова треба да биде проследено со резиме на вашето образование и обука.

Користењето на овој формат е најдобар за оние кои имаат стабилна работна историја и  зголемена одговорност и професионален развој. Ова е исто така одличен формат, ако сте работеле за фирми, особено последните работодавци, кои се добро препознаени и добро се почитувани во вашата работна индустрија.

Заснован на Вештини или функционален формат
Функционалниот формат на резиме го игнорира хронолошки редослед и се фокусира на кариерата во однос на вештините и способностите. Овој формат им помага на прегледувачите да се фокусираат на она што можете да направите, а не она што сте го направиле. Со користење на функционалниот пристап, можете да го прилагодите вашето резиме да се потенцираат вештините и компетенциите кои се бараат од страна на потенцијалните работодавци. Можете да покажете како совршено одговарате на барањата за одредена работа за која аплицирате, со вклучување на релевантни достигнувања и постигнувања во врска со одредени вештини.

Функционалната биографија ги вклучува целите во кариерата кои покажуваат каков вид на работа сакате или осврт на кариерата кое ја опишува вашата работа историја, образование и предности во една или две реченици. Главниот дел од биографијата дава резиме на три до пет вештини што ги поседувате и го демонстрира владеењето во одредени области преку достигнувања и мерливи резултати во врска со вештините. Дополнителен корист од овој формат е што може да се вклучи знаењето и од двете, платената и волонтерска работа. Во неговата основна форма се испуштаат датуми, работодавците и работни наслови, сепак, повеќето работодавачи очекуваат да ја видат оваа информација некаде во рамките на резимето.

Функционални формат е идеален за оние кои имале пауза во работениот однос или за оние кои имале промени во кариерата во текот на годините или имале нејасни цели во кариерата. Тоа е исто така одличен за новодипломирани студенти кои немаат многу платено работно искуство.

Комбиниран или мешан формат
Ако не можете да се одлучите кој формат да користите, можеби ќе сакате да креирате резиме во кое ќе го искористите најдоброто од двата формати. Овие резимеа ќе вклучуваат обратно хронолошки листи на најновите работни места што сте ги работеле, во кои во прилог ќе бидат изложени вашите посебни вештини и постигнувања. Би можело да започнува со преглед на квалификациите и најистакнатите вештини, проследено со хронолошко листање на работните места кои покажуваат, преку мерливи резултати, како сте ги користеле или применувале вештините што сте ги истакнале.

Биографија (Curriculum Vitae - CV)
Академска биографија (curriculum vitae) претставува сеопфатен документ или биографска изјава од вашето искуство и достигнувања. Тоа е нормално долго четири до осум страници и се користи првенствено за оние кои работат во докторска средина каде повисокитеобразовни степени, истражувањата, објавените трудови и професионалната акредитација и признавање се вреднуваат. Во главно професионалните квалификации и достигнувања се запишани во прв план. Ова е проследено со детален опис на образованието и академското образование, признаените достигнувања, како што се големи истражувачки трудови, објавени трудови во рецензирани списанија и професионалните припадност и идентификацијата. Само оние кои создаваат кариери во науката, како биотехнолошката или истражувачката, академските институции и сличните на нив, треба да го користат овој формат.

 

 

 

Мотивациско писмо - што “треба” и “не треба”

Многу луѓе се запознаени со значењето на добро-изградените резимеа и потребното време за нивно креирање. Но, исто толку важно е писмото што ја придружува и воведува вашата биографија.

Во исклучително конкурентен пазар на труд, запоставувањето на пропратното писмо е голема грешка.
Зошто? Пропратното писмо е ваша прва можност да му кажете на идниот работодавец за себе, и да го сторите тоа со свои зборови. Како пишано интервју, пропратното писмо дава можност да се истакне применетото искуство и квалитетите кои Ве прават вистински за работата. И како и секоја друга важна алатка за барање работа, постојат дефинирани точки кои посочуваат што треба” и “не треба” да направите за да бидете сигурни дека вашето пропратно писмо е предност, а не пречка.

Персонализирајте го вашето писмо.
Никој не сака да прима безлична пошта
. Пропратни писма кои започнуваат со фрази како "За тој што се однесува", звучат како масовна “junk” пошта, наместо важна преписка. Како што очекувате компанијата да посвети време за да го прочита вашиот материјал, така исто треба да потрошите извесно време за истражување на примачот. Контактирајте ја компанијата, погледнете на нивната веб-страница или разговарајте со други за да дојдете до точниот контакт.

Не праќајте генерички мотивационо писмо на многу различни компании.
Менаџерите за вработување можат да насетат масовно испраќање уште од километри. Тоа што го привлекува нивното внимание се писма кои се однесуваат на компанијата - и нивните потреби - конкретно. Истражете ја компанијата пред да го пишувате писмото. Погледнете за последни вести и прочитајте преку веб страницата на компанијата, а потоа вклучете го она што сте го научиле во вашето писмо. Правејќи го тоа ќе им покажете на работодавците дека сте информирани, мотивирани и подготвени да одите понатаму.

Потенцирајте го огласеното работно место.
Компаниите кои огласуваат отворени работни места го олеснуваат вашиот живот со тоа што ги нагласуваат квалификациите што се бараат. Покажете и на компанијата дека сте обрнале внимание на тоа. Ако некоја фирма рекламира дека е во потрага по искусен во продажба, бидете сигурни да го истакнете своето искуство во продажба. Еден од начините да се направи ова е со правење на табела за себе пред да го напишете своето писмо. Излистајте ги потребите на компанијата во една колона, и вашето соодветно искуство и квалификации во друга колона. Потоа можете да ги искористите тие информации за да напишете писмо што ќе го покажува токму она што тие сакаат да знаат.

Не ја правете работата на читателот премногу тешка за да види дека сте вистинскиот за позицијата.
Вклучи конкретни примери за твоите минати успесите и искуство. Ако сте во потрага по маркетинг позиција, дадете му на читателот детални информации во врска со маркетинг кампањата која успешно сте ја реализирале. Немојте само да кажете дека сте мотивирани. Дајте пример кој ја покажува вашата мотивација. Треба да ги претставите сите ваши важни информации на начин кој им овозможува на лицето што вработува лесно да види колку вашето искуство и квалитети одговараат на потребите на компанијата.

Премини на главното
.
Менаџерите за вработување добиваат писма и резимеа од десетици, па и до стотици апликанти, што често едноставно немаат време да читаат долги, развлечени писма. Бидете директни. Во првиот параграф, ставете го насловот на позицијата за која сте заинтересирани, а потоа веднаш преминете кон вашите специфични квалификации.

Не прекинувајте
го писмото пасивно.
Никој не добива работа со седење дома чекајќи го телефонот да
заѕвони. Слично на тоа, не многу луѓе добиваат повик веднаш штом биографијата или писмото се испратени. Бидејќи вие сте тој што бара работа, ќе треба да ја преземете иницијатива. Наместо да завршува писмото со "Со нетрпение очекуваме да Ве слушнам", со блиски "Ќе Ви се јавам следната недела со цел да договориме термин за средба." Откако ќе го вклучите ветувањето за повик, сепак, не заборавајте да ги исполните сопствените ветување.

Пишувајте ги и изменувајте ги писмата со големо внимание.
Ништо не
најавува: "Навистина не ја сакам оваа работа" како писмо со лапсуси, неточни информации, или правописни грешки. Осигурајте се дека името на компанијата е напишано како што треба. Проверете дали контактот е машко или женско лице. И, иако звучи речиси премногу очигледно да се спомене, не заборавајте да го потпишете писмото. Безгрижни и лесно поправливи грешки и кажуваат на компанијата дека не сте ја сватиле оваа едноставна задача сериозно.

 

Активни Корисници
6882
Линкови
Агенција за Вработување на Република Македонија
Отворени работни места во ЕУ Мисијата во Република Македонија
Отворени работни позиции во UNDP Македонија
Новиот Дизајн е:



Total of voters : 15110

НајдиРабота во медиумите
Младите не пребираат работа, а газдите користат
Дипломците им го јадат лебот на среднистите
— Вечер, 21.03.2013, број 15242
 
Анализа: Има ли формула за решавање на македонската невработеност?
Само инвестиции отвораат работни места
— Капитал, 08.08.2012, број 667/668
 
Што се бара и што се нуди на македонската берза на труд
Информатичарите најдефицитарни, банкарите најплатени
— Капитал, 04.12.2008, број 472
 
Нови трендови на пазарот на труд
Преку Интернет до работно место
— Капитал, 21.02.2008, број 431
 
Иако Македонија е прва по невработеност во регионот
Директори и даскали најбарани на берзата на трудот
— Време, 15.10.2007, број 1198
 
Според анализата на огласите за вработување на порталот "НАЈДИ РАБОТА"
Работниците најбарани, ама ги нема
— Вечер, 11.09.2007, број 13597
RSS Вести

Економија - Радио Слободна Европа / Радио Слобода
Пред високите температури попушта и стравот од коронавирусот, па Преспа постепено почнува да се полни со туристи. Ги нема во голем број на плажите, но се среќаваат по десетина како уживаат на брегот и во Езерото, запазувајќи растојание меѓу семејствата или групите
Туристичката сезона почна. Но, годинава домашниот туризам има шанса да се покаже како никогаш досега. Границите на европските земји остануваат затворени за Македонците. Затоа пак, домашните туристички центри се подготвени за гости
За една година македонските граѓани купувале повеќе странски отколку домашни, македонски производи. Квалитетот на производите, цената, стандардот, улогата на маркетингот се само дел од факторите кои придонесуваат за изборот да падне на странски производ.
Начинот на кој што локалните власти ги трошат државните пари покажува дека нема рамномерен развој на општините. Градот Скопје заедно со 13 други општини трошат една половина од парите за јавни набавки, оставајќи им ја другата на 67 општини, покажува дата базата на Центарот за граѓански комуникации.
Партиите пред избори ветуваат подобра економија. Но, поради корона-кризата стопанството сега е на колена, фирмите се мачат да исплатат плати, а буџетот не се полни според планираното.
Во Аеродром лани биле изградени најмногу станови во државата кога и се случила најголемата градежна експанзија во општината. Секоја година Аеродром е на врвот на листата, а во рок од 5 години се завршени 5031 стан и направени се 351 нов објект.
Светска банка советува искуствата од пандемијата да се искористат за земјите да изградат поквалитетни здравствени системи и да спроведат економски реформи кои ќе ја нагласат потребата од глобална соработка и заштита на ранливите групи.
Главен проблем со кој се соочуваат компаниите во моментов е ликвидноста. Има голем број компании коишто имаат генерирано фактури по основ на обврски дека дале некаква услуга или некаков производ, меѓутоа наплата за тоа коешто го побаруваат сè уште немаат и тие се неликвидни, вели претседателката на Сојузот на стопански комори на Македонија, Данела Арсовска, во неделното интервју на Радио Слободна Европа.
Најмалку 550 евра му биле потребно на едно домаќинско минатиот месец за основни трошоци. Но, според државниот завод за статистика просечната плата е за 110 евра помала од потрошувачката кошничка. Дополнително пандемијата предизвика раст на трошоците за живот, што ја отежнува ситуацијата.
Сите вработени со плата под 15 илјади денари ќе добијат ваучер од 6000 денари за да одат на одмор, за така да му се помогне на туристичкиот сектор во корона-кризата. Дел од туристичките работници се сомневаат дека дел од граѓаните може да ги продаваат ваучерите во некои хотели за половина цена, а воопшто да не летуваат. Властите уверуваат дека шансите за такво нешто се многу мали.
Бруто/Нето Калкулатор
Бруто Плата
Нето Плата